Pretty little liars

IIIIIIiiiik! älskar min nya serie! Det är verkligen en favoritserie som jag hittade av en händelse igår. Jag har redan lagt ner 5timmar på att se den, och det kommer bli många fler timmar.
Det är så snygga karaktärer och en lärare som är så mumsig att man bara vill grr!! ^^ ÅH! Nu ska jag kolla på några fler avsnitt!

idag har jag också jobbat från klockan 3 till halv 9. Axel stackarn, var sjuk idag så vi åt kakor, kollade på film och myste lite. Jag och Astrid satt och ritade och  jag pysslade (såklart) med min kalender!
Imorgon skulle jag och Mikis kanske gå ut, men jag har ju ett bröllop att gå till på lördagen så jag tror jag bara ska mysa med min älskling istället! Utgång blir det for sure iallfall nästa helg! FÖDELSEDAGSUTGÅNG! iik!

Nemen nu väntar det snygga människor, en mummsig lärare och en hel del timmar inpå natten! Hoppas inte mamman smsar mig imorgon bitti och säger att Axel ska vara hemma.. även om det är mysigt missar jag så mycket av att få sooooooooooooooooooooova! Och kolla på min serie, hihi!
Serien är btw bättre än både The secret life of the american teenager (som har bajsigt uppehåll nu som jag surar över) och The bachelor (som jag väntar på att den nya säsongen ska börja)!
ååh nu ska jag sluta skriva, krypa ner i sängen och titta som en galning!
Godernatter <3

 Ibland kan mina äkta lockar vara ganska söta.

Kommentarer
Postat av: Mika

VISST ÄR PLL HELT UNDERBART?! Jag har sett allting samtidigt som USA'arna så jag är helt freaked ouuut av längtan inför andra halvan av säsong 1!!

2010-10-08 @ 16:59:17
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0