seventh heaven!

Imorse när jag vaknade ville jag bara sova mer! Gud vad skönt det är att sova. Tillslut ringde mamma och väckte mig vid halv 11. Kanske bäst det ändå, men det var ju så himla skönt!
Nu sitter jag och kollar på seventh heaven och äter frukost. Det har blivit som en rutin att kolla på alla serier som går på morgonen eftersom jag börjar jobba klockan 3. Ganska skönt om jag får säga det själv ^^

Snart ska jag hoppa in i duschen också, det känns som det är dags för det. Och sen blir det att chilla järnet tills jag ska hämta barnen. Idag blir det bara ett barn, vilket är fett skönt. Då blir det mest att titta på tv, göra en god middag och bara ta det lugnt.

Har jag sagt att jag vill shoppa? åååh, jag vill ha lönen nuu! Jag vet nu att jag ska köpa en ipod touch på expert och sen ska jag och älsklingen shoppa byxor på weekdays.

Det regnar ute. På ett sätt är jag glad att det inte är snö, men jag orkar inte med det här vädret. Hur ska man nångång bli frisk om det är så här crapigt väder? Bajskorv. Det är ju ingen idé att fixa sig fint då eller lägga håret som man vill. Usch och fy.

Nu ska jag läsa klart alla mina bloggar och sen kolla klart på seventh heaven och sen ska jag in i duschen och göra mig ren! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0