Taggad!

Imorgon kommer lönen!
Gud vad härlig helg jag har haft, har både haft tid med vänner och pojkvän. Det är underbart.
Igår var jag först hemma hos Andrea och myste tills jag fick ett sms av Ylvisen som frågade om jag och Mikis kunde ta en drink och snacka lite. Självklart säger man inte nej till det så vi gick till Woken och satt där och hade så trevligt så! Jag saknar verkligen att hänga med bara vi tjejer ibland och bara snacka om allt möjligt!

Sedan mötte Jimmö upp mig och sen åkte vi hem till honom. Jag var fett trött och hann inte mysa så mycket med honom hihi utan däckade nästan direkt när vi kommit dit ^^ Men idag blev det desto mer mys! Vi åkte också till centrum och kollade på lite söta djur och fiskar och sånt. Jag ska minsann ta honom till fler djuraffärer! Det var awesome :)

Nu är jag hemma igen och sitter och kollar på Big Bang theory som går på tv. Jag och älsklingen har ju redan sett 2 säsonger och ska börja på den tredje snart.
Imorgon ska jag åka och kolla om man kan köpa min ipod! Förmodligen måste de beställa den, men jag ska kolla iallafall ^^
Sedan ska jag också dansa lite zumba på morgonen och börja min äta-nyttigt-diet! Undrar hur det kommer gå, huhu! Men mer träning och koll på mat ska det iallafall bli! PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0