träning!

Det var synd att lämna älsklingen igår för att han behövde göra högskoleprovet så tidigt imorse, men ikväll kommer vi ses och mysa igen!
Nu på morgonen sov jag ut, sov till typ 11! Sedan åt jag frukost och tittade på tv. Men då slog det mig, att om jag fortsätter göra min rutin varje morgon kommer jag snart att rulla fram.
Därför dammsög jag hela övervåningen och sen satte jag igång med träningen. Jag dansade säkert en halvtimme eller så, och efter det så var jag svettig. Inte bra alltså, jag måste verkligen komma igång mer.
Därför har jag nu bestämt mig för att föra träningsdagbok, och förhoppningsvis så leder det till att jag kan ta hand om min kropp bättre än jag gör nu. Som mamma säger, jag börjar inte bli tjock eller nånting, det är bara att fettet jag har, har börjats fördelas ut på andra ställen på kroppen (brösten). Det är därför jag tycker att det inte hänt nått, eftersom jag inte går upp i vikt!
Men nu ska jag ta tag i det här! Det är ju inte som att jag inte har tid liksom! HAH.
Nu ska jag hoppa in i duschen efter min jobbiga träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0