Utgååång!

Härlig helg! :D
Varit med älsklingen hela helgen och i fredags tog vi det bara det lugnt. Inget speciellt gjorde vi faktiskt, bara åkte och handlade massa godis och åt ^^
På lördagen sov vi länge och sedan på kvällen så gick vi ut och dansade på krogen! Så himla roligt var det! Mikis var med också och även om jag aldrig fick dansa med henne (kom på det nu!) så hade vi hur kul som helst! Jag vill gå ut varje helg ^^ Det blev ganska sent också, vi stannade typ ända tills det stängde. Så jobbigt att de inte hade öppet en timme till eftersom det blev vintertid igår kväll..! Men men, när vi väl kom hem så var vi så döda att vi somnade direkt ändå :)

Idag vaknade vi och åt tortellini till frukost (muumma!) och sen satte vi oss och nördade framför datorn xD feeettt myys! Fast nu känns det massa ensamt att sitta själv här hemma utan honom.. Men vi ses nog på onsdag iallafall :)
Fryser gör jag också, jag har ingen som värmer mig längre, buhu!

Foto från i helgen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0