Ett längre inlägg

Och det ska jag skriva bara för att jag är så himla glad idag!
Min helg har varit underbar, jag var med Mikis och myste hela fredagskvällen. Vi kollade på Jersey Shore och lite av Se upp för Dårarna. Och jag har kollat upp det där, de säger faktiskt "se upp för dörrarna, dörrarna stängs" på tunnelbanan! Mikis och jag var lite osäker på om de fortfarande sa det.
lördagen tog jag det bara lugnt, eftersom jag tyvärr blev av med mitt jobb på caféet. Men på kvällen åkte jag hem till älsklingen för att söka lite tröst. Vi skulle se på film, men tiden bara rann iväg så vi började se den så sent att jag tillslut inte kunde hålla ögonen öppna längre ^^ Det blev iallafall tacos till middag -min numera favoriträtt, eftersom jag älskar att ha champinjoner till!
Igår lovade Jimmö då att vi skulle tröstshoppa, och det gjorde jag minsann! hittade en jättefin väska som jag efter många om och men köpte. Jag är fett nöjd med den, och det får plats massa mer än den jag hade innan. Kan visa bild imorgon när jag har bättre ljus, det är ganska mörkt nu.
Efter shoppingen, fick jag inte nog av min pojke så jag tog med honom hem. Jag tvingade honom att se Camp Rock 2, och jag låg och sjöng med på alla låtar som en tok. iik!

Idag har jag jobbat från klockan 3, och kom hem någon gång vid 7. Det var bara jag och minstingen idag så det blev lugnt. Vi kollade lite på tv, och sen spelade vi spel och brottades. Imorgon ska jag hämta båda barnen från skolan och dagis, så då blir det lite jobbigare.
Nu sitter jag och kollar på idol, min favorit är inte med idag, så idag hejar jag på fjortis-sebastian. Jag tror att jag är den enda som kommer ihåg honom från lilla melodifestivalen..? Är det bara jag? Jag kommer ihåg så väl när han sjöng då och jag hade hans låt på huvudet i flera dagar ^^

Jag gillar att göra såhär långa inlägg! men jag har aldrig tid. Jag måste börja skriva såhär mycket! Det ska jag börja med minsann!
Imorgon blir det fika med Mikkan, men jag skriver imorgon igen innan jag åker! PUSSEN



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha haft en jätte bra helg. =)

Ja, dom säger fortfarande se upp för dörrarna och ibland andra saker och ibland ingenting. :P

2010-09-28 @ 10:23:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0