Forever gone.

tack och hej gamla blogg. Den gamla bloggen som jag hade för nått år sen är nu borta. Sista dåliga minnena är nu borta. Läste igenom några inlägg och kände ingen lust att läsa vidare, så jag raderade hela skiten.
Nytt år, nytt liv, ny pojkvän och mer kärlek! varför ska man ha en gammal blogg då?
kreta om två dagar nu, jag känner hur resfebern bara blir värre och värre, hihi!
Jag som är så töntig också som går och blir förkyld och hostar nu.. jag känner mig bara mer och mer klen! Hoppas det hinner gå över innan the big day liksom ^^
Nu ska jag snart sova, ska kolla på Babar innan jag går och lägger mig bara, sen såå (a) Måste borsta tänderna noga ikväll också eftersom jag ska till tandläkaren imorgon .__. bajskorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0