one step closer

Godmorgon!
Vaknade vid halv 10 och började dagen med att träna. Jag har nämligen tänkt att börja träna lite här hemma ¨på morgonen då jag ändå inte har någonting att göra. Idag provade jag på lite Zumba, och det var faktiskt jättebra magträning, precis som jag behöver!
Jag har också börjat inse att mitt hår verkligen behöver toppas lite. Jag vill ha långt hår, men mitt hår mår inte så jättebra just nu. Mamma har lovat att hon ska betala min klippning så det tackar man inte heller nej till.
Sedan har jag också betalat min telefonräkning helt själv. Kände mig jätteduktig och vuxen som lyckades göra det.
Jag hade också tänkt att dricka så mycket vatten som möjligt, har en tendens att dricka lite för mycket cola (a) Jag vill verkligen inte börja lägga på mig lite extra kilo nu när jag har så mycket tid över att inte göra någoning.

Snart ska jag till centrum med Mikkan. Vi ska fika lite, och prata om vad som har hänt senast vi sågs. Så det ser jag fram emot! Man kan ju inte bara äta nyttiga saker, lite fika kan man unna sig ^^
Sedan blir det jobb, ska hämta båda barnen idag vid 3 och sen ska vi hem och titta på Disney Channel och leka lekar som vanligt. yeey!

Längtar massa till imorgon! Berättar mer om vad som händer då. Nu ska jag få mamma att boka tid hos frisören till mig :) pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0