Onsdag tills nu

Gud vad jag gjorde mycket igår att jag inte hann med att skriva i bloggen. Inte ens ett litet inlägg.
Jag började dagen med Zumba en liten stund, och sen var det snabbt iväg till Andrea för att mysa, så vi hade så mycket tid som möjligt innan jag behövde åka till jobbet.
Jag hämtade sedan barnen på skolan, och jag var lite nervös hur det skulle vara eftersom det var första gången jag var själv med den nya familjen. Men det gick faktiskt bra. Dom var så glada att visa mig alla tvspel dom hade och sen så ville dom att jag skulle lära mig alla pokemon som fanns typ. Flickan berättade att hon hade "några" pokemon kort som hon skulle visa, men det slutade med att hon hade upp mot 250st.. och självklart ville hon gå igenom alla!


vi lagade sedan mat och jag släppte iväg henne till hennes gympaträning. Lillkillen och jag stannade kvar. Och då var det hans tur att lära mig något som han var bra på, dvs nintendo DS. Han spelade mario kart och skulle visa vilka alla var och hur man körde på bästa sätt igenom banorna. Tack vare det så gick 4 timmar väldigt fort. Jag tror ja kommer trivas i den nya familjen ;)

Efter jobbet åkte jag till stan med älsklingen för att äta middag. Vi båda var hungriga så vi bestämde oss för en fett mysig pizzeria på drottninggatan. gud vad mysig den var! Det var som en källare och vi var alldeles ensamma. Så det var fett mysigt. Sedan skiljdes vi åt och jag saknar honom redan. Tur att vi ska ses en liten stund och mysa idag också <3

Jag vaknade inte för så länge sedan. Har bara legat i sängen än sålänge, men ska upp och ta en dusch nu. Ska även ta lite hosmedicin, eftersom min hosta försvinner aldrig. Och jag vägrar att vara sjuk! usch och fy.
Klockan ett ska jag på arbetsintervju och jag är fett taggad! Jag vill verkligen ha jobbet så jag har nått att göra på helgerna. Dags att sätta på charmen liksom ^^

pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0