Jag lever!

Jag kan erkänna att jag har varit lite död på senaste tiden. Och ja, det har faktiskt varit så att jag har varit förkyld minst en gång i veckan och hostar gör jag fortfarande tyvärr..
Men sedan har det ju hänt underbara saker på en månad också som jag varit borta ^^ Jag har firat ett år med min älskade pojke och sen haft mer tjejmys med bästisar än jag kunnat tro.
Jobbat har jag också gjort, både som vikarie runt om i stockholm och som barnvakt som vanligt. Det har gått helt okej för mig helt enkelt :)

Men som mest taggad på nuet är att jag har beställt en ny mobil! Iiiik! Det är en smartphone och påminner om iphonen, men den är vit och så fin! Jag hoppas allt jag kan på att den kommer senast på fredag, men eftersom den är så ny har den inte kommit in i affären än... fett segt :( jag kollar typ varje timme om det har uppdaterats!

Hur som helst ska jag alldeles snart iväg att jobba och sen ikväll ska jag och älsklingen iväg till bibblan för att plugga inför högskoleprovet! yeeeezz jag känner mig duktig!
Jag hittade mina gamla röda byxor också, de passar perfekt nu (jag har säkert gått upp i vikt, ja) så dom ska jag ha på mig idag. åhååå!

Förhoppningsvis uppdaterar jag mer och lite oftare. Jag hoppas man kan blogga från min nya mobil också ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0