Bad day

okej, så jag bloggade inte igår. Jag vet. Men jag har faktiskt en bra ursäkt den här gången. Jag hade en riktig otursdag igår.
Först trodde jag att jag hade pajat min dator och satt och dampade sönder typ, sen fanns det ingen mat hemma sp jag var hungrig hela tiden. Sedan när jag hämtade barnen ramlade jag på isen och var väldigt nära på att börja gråta. Men nejnej, inte stannade det där. Jo för hemma hos barnen så lekte de ju själva och ville inte alls ha med mig att göra..greaat...! Dessutom på allt det där, är mina hormoner som galna typ. Jag skrattar i ena sekunden och gråter i den andra.
Nu sitter jag och jobbar i affären igen. Inga kunder ännu, men det kommer väl får jag hoppas! uppdaterar lite senare men bilder och sånt kul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0