En förändring

Titta vad rosa och fint det blev! Det kanske inte blev den största eller den bästa förändringen,men något blev det iallafall. Rosa har ju kommit och blivit min favoritfärg de senaste månaderna nu och jag kände att jag behövde släppa in det rosa även här på bloggen.

Nu ligger jag i min säng och är redo för att sova. Fast eftersom jag inte är trött än, ska jag äntligen få påbörja min bok jag fick i julklapp. Den heter Not without hope och är en sann historia om amerikanska fotbollsspelare som är ute och fiskar, men så kantrar deras båt och de får ligga och försöka klara sig undan hajar och kalla vågor i över 48 timmar. Det lustiga är att jag såg ett repotage om boken på Oprah, haha. Då känns det på ett sätt oseriöst, men eftersom det är en sann historia blev jag helt fast direkt.

Jag glömde nästan säga det viktigaste också. Pretty little liars har börjat igen! Det var ett bra tag sen jag såg den serien nu, och jag hade saknat den! Såg första nya avsnittet idag och längtar redan till nästa vecka. åååååh!

Nu ska jag sluta attackera bloggvärlden det första jag gör! Men nu har jag inte så mycket bloggtorka längre. Tog även bort några av de första inläggen på bloggen. Känns inte så roligt att ha kvar vissa, även om de är minnen. Ny minnen ska skapas, så ut med de gamla!

Godnattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0