fräsh chey

Vad mycket klockan redan har blivit. Dagen har gått så himla fort också!
När jag kom hem från barnpassningen imorse så var jag helt slut och la mig och sov några timmar. Superskönt!

Vad som också var skönt var att sola. Det tog riktigt bra den här gången, även om det bara var 20-minutare. Jag kan ärligt säga att jag längtar till nästa gång. 40kr hit och dit är ju inte så mycket egentligen (a)
Älskling och jag provade även att äta på Subways men jag hade haft för höga förväntningar om det stället.. Sedan var jag inte heller så hungrig eftersom jag och Lana hade ätit en god fika precis innan. Jag åt en asgod Foccacia med kyckling och fetaost. Åh det är verkligen så gott med foccacia! Jag åt det hela tiden förut när jag jobbade på café men slutade sedan. Det ska jag äta nästa gång jag "fikar" också!

När jag kom hem åt jag lite av min stora toblerone och sen hoppade jag in i duschen. Jag bestämde mig även för att raka benen - första gången på länge, HAH. Men vem rakar benen på vintern egentligen? Idag fick jag bara lust. Sedan smörjde jag in mig (så jag såg lite brunare ut i mina ögon) och nu ligger jag här i sängen och skriver mina vanliga godnatt-sms till min älskling.  Tvn är såklart på och det är CSI nu. Toppen att ligga och kolla på innan man går och lägger sig. Tyyypiskt mig att göra det varje kväll ;)

Godernatter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0