God...morgon?

Usch och fy vad jobbigt det är att gå upp den här tiden på morgonen. Kan inte fatta att jag ändå vill ha ett jobb där man går upp så här tidigt och sen kommer hem på kvällen.. Men nu är jag vaken iallafall. Och jätteseg.
Har gjort mackor till barnen och har dukat ur diskmaskinen.
Jag försöker stå upp men benen bara viker sig liksom ^^ Provade även honung och citronte men det var inte heller så gott. Jag hoppas att det ger mig lite energi iallafall!

Snart ska jag röra på mig och lämna barnen och sen får jag äntligen komma hem till min säng och sova vidare ett tag. Det sköna är att jag är ledig från jobbet resten av dagen också! Men jag ska ju inte ligga i sängen hela dagen. Förmodligen ska jag träffa Lanis och ta en promenad eller nått och sen ska jag iväg och sola med pojkvännen.

Ikväll ska jag vara med Mikis! Åh det var ett bra tag sen nu känns det som (förra veckan?) . Det är ju viktigt att finnas där för vänner tycker jag. Jag kanske inte alltid hinner eller lyckas, men jag försöker faktiskt mitt allra bästa!

puss så uppdaterar jag senare <3

 snygg chey!

Kommentarer
Postat av: MEREI

- haha rolig bild :)

2011-01-12 @ 16:13:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0