Gott nytt jul!

... en vecka eller så lite försent kanske. Men jag kände att det var dags att ta en liten paus sådär innan jul. Inte för att jag brukade vara så aktiv heller..
Men nu börjar ett nytt och bra år och då kanske jag lyckas hålla mig lite aktivare än förut, maha! Jag börjar ju jobba nu igen imorgon, så då kanske jag hinner skriva lite. Sedan ska jag göra mitt bästa för att göra något vettigt på dagarna som gör att jag har nått att skriva om också.

Mitt jullov har iallafall varit bra. Senast jag skrev var dagen innan jul, så det har hänt mycket, men ändå lite kan man säga. Har spenderat en hel del tid med älskling, och vi har planerat lite resor och sånt under året. Det kommer bli så mysigt! Sedan har vi också börjat att kolla på O.C från säsong 1. Det är en himla bra serie det där. Jag kommer inte alls ihåg så mycket och har inte heller sett klart på hela serien nångång så det kommer bli spännande.

Jag har även hunnit att vara med bästa vännen Mikis som har köpt ett Wii-spel! Då körde vi mario kart med rattar ett tag, men nu har hon även köpt ett dansspel som jag inte kommer ihåg namnet på, men kanske just dance? Man får iallafall sjukt ont i armarna av det, såå det kan man säga att jag behövde.

Appropå träning så har jag inte gjort nånting ^^ Men älsklingen och jag har gjort vår egna bantning genom att inte äta lite mycket, så upp i vikt har jag iallafall inte gått. Och nu när jag börjar jobba igen så kommer jag nog börja gå hem om kvällarna. Det är ju alltid början på något.

Sen måste jag påminna mig själv att jag ska ringa runt till lite jobb imorgon eller i veckan för att se om jag kan jobba ytterligare lite mer.

Nu ska jag sluta prata och sen kanske jag uppdaterar mer ikväll, imorgon eller vem vet när nästa gång blir! pussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0