Jobbintervju!

Jag glömde ju berätta ett av det roligaste sakerna på hela dagen. Jag ringde till ett ställe som heter Vikariepoolen precis innan jag stack och jobbade.
Jag ska tillbaka dit på torsdag och presentera mig, lämna CV och alla möjliga saker för att kanske bli anställd där. Jag är taggad på så mycket nu. Både att jobba på morgonen och kvällen, men även på att plugga!

Nu ska jag duscha barnen innan de ska hoppa i säng och jag ska sitta här framför datorn och titta på serier eller vad det nu blir.

Jag visar en bild från idag. Hade på mitt nya awesome rosa läppstift idag, men det syns tyvärr inte så bra i camen. Attans. Jag borde köpa en ny cam, men jag sparar pengar till Hawaii nu.
Yes I said it, I said it cause I caaaan!

 da pose

Kommentarer
Postat av: Kickan

Svarar här :p På Ö&B och Rusta har jag hittat mina där, dom går bara på runt en 20 och är det bästa jag har testat :) bara att prova du blir nog nöjd :D

2011-01-11 @ 00:18:55
URL: http://kristinasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0