At work

Nu är jag på jobbet eller vad man nu ska kalla det. Pengar får jag och roligt är det. Sitter iallafall i köket hos famijen jag jobbar hos. Barnen leker med julklapparna jag gav dem. Åh så glada de blev. Även fast den yngsta redan hade en legomotorcykel blev han överlycklig och sitter glatt och pillar med den nu.

Håller på att göra pannkakor också. Eller tekniskt sett stoppar jag bara in dom i mikron i 2minuter och lägger på lite socker och kanel. Jag är så duktig!

Nu ska jag ta mig en macka till och dricka upp mitt goda te. Egentligen så är det inte jättegott, utan den bästa är ju peach/mango, men det var tydligen slut här. Det är bara jag som har druckit upp det också, illa illa! ;)
Lite knasigt att jag hatar, asså verkligen kan inte äta frukten mango. Det sticker på tungan och jag får för mig att jag har frossa och att min mage kommer att sticka sönder av alla taggar som finns i det där fruktköttet, haha!

Hur som helst. Mangoteet är slut och här sitter jag med blue fruits + pannkakor. Puss!

Kommentarer
Postat av: e'ee

jätte fin blogg!! :)

2011-01-10 @ 18:21:48
URL: http://eooe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0