Mäktig frukost

Äntligen fick jag stilla mitt sug eller vad man ska säga. Jag åt en awesome frukost nyss då jag åt kycklíng med morötter, potatis och såklart palsternacka!
Men jag har sett att jag skriver om mat ganska mycket så jag borde sluta xD Hah vill ju inte vara värsta fettot!

Sitter och kollar på "the f word" nu men ska alldeles snart gå och fixa mig. Ska ju iväg och jobba alldeles snart. Men det blir inte så mycket jobb idag, vilket är skönt. Sedan får jag ju träffa min älskling!

Jag har suttit ett tag och tänkt på att jag borde skaffa ett nytt smycke till min piercing snart. Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha och inte heller när jag ska köpa den. Det är fett svårt att hitta ett smycke som jag trivs i.. Får ta med min sötnos i helgen och tvinga honom leta med mig.

På fredag får jag kanske också sola igen (beroende!) med Mikis. Det känns som att det bara har tagit lite än så länge och jag vill känna att jag blivit mycket brunare och sen hålla den brännan typ ^^ men men! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0