Old memories

Sitter nu och ät mätt och belåten. Jag och älskling hann ändra oss i sista sekunden med maten och valde pizza istället, supergott! Sedan satt vi där i kungshallen och pussades och myste.. ååh :D

När jag kom hem fixade jag fram ett kort på mig, skrev ut mitt CV och tog fram mina betyd och dessutom referenser och papper från senast jag jobbade. Ska ju på arbetsintervju imorgon bitti och är SUPERNERVÖS. wish me luck?

Nu sitter jag vid den gamla stationära datorn och bläddrar igenom lite bilder, ganska roligt att se hur man förändras, även om det inte är på så lång tid. Sedan känns det askonstigt att sitta och skriva med ett skrivbord! Hahah!
Nu ska jag lägga mig i min säng och titta på the bachelor, det är såå roligt. Tittade på det i somras fett mycket och nu har de haft uppehåll och är äntligen tillbaka. YAY!

 amerikansk fotbollsmatch ;)
 med mikiis <3


 Studentfest!
 i kina :)

 puss! <3 (sån piercing jag ska köpa ny)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0