Oprah

Nu sitter jag minnsann här i min säng igen. Precis som alla andra måndagar innan jullovet. Såklart sitter jag och kollar på Oprah. Hon är lite överdrivet generös idag så det var inte alls roligt att kolla på..

Jag måste slå in lite paket till barnen snart också. Jag ska ju över dit och jobba om någon timme och jag har köpt presenter till dom som jag är så stolt över. Ibland önskar jag att jag var barn och kunde leka med leksaker igen. Det var faktiskt nära att jag köpte en likadan present till mig själv som jag köpte till tjejen. Det var en jättefin bok som var dekorerad som ett dockhus på insidan. Sen fanns det klistermärken som var människor och möbler så man kunde inreda alla rummen. Det fanns också mallar så man kunde rita sina egna möbler. Jag älskar när fantasin flödar fritt!

Nu ska jag ta och platta mitt hår som äntligen har torkat efter den sköna duschen jag tog imorse. Sedan är det sol ute idag! Underbart väder och underbar dag. Imorgon ska jag sola öhöhö!

Tar med mig datorn ikväll så jag uppdaterar senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0