Pretty little liars

Nu har jag kollat färdigt på Seventh heaven och ska sätta mig ned för att kolla på Pretty little liars som kom ut igår! Eller egentligen kom det ut inatt, men jag orkade inte sitta upp och vänta på det. Alla karaktärerna är så himla snygga, och sen är den fett läskig men ändå spännande på samma gång. Jag ligger alltid nerbäddad i sängen med täcket högt över huvudet när jag tittar, huhu!
Ikväll ska jag även kolla på the Bachelor! :) Min favorit är fortfarande kvar, yay!
Pretty little liars är verkligen en av de bästa serierna jag har sett! Tillsammans med Hellcats då såklart! Nu ska jag kolla så jag inte missar så mycket tid innan jag ska jobba! Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0