Toblerone!

Jag fick en helt underbar present av min älskling. En annan än Taylor swift tröjan som jag visade på förra inlägget då. Jag fick en superduperstor Toblerone.
Fast jag har inte vågat öppna den än.. Jag vill inte att den ska ta slut. Typ aldrig.

Sen har jag tänkt på om man skulle byta domän här på bloggen. Jag gillar blogg.se men jag vet inte riktigt om det finns någonting roligare eller bättre menar jag! Hur som helst så letar jag efter saker som fräshar upp bloggen lite så den inte blir så platt..hmmm.. ska se vad jag hittar!
Om jag är duktig och hittar ett, kanske men bara kaaanske jag tar mig en smakbit av den otroligt lockande tobleronen! mahahah!

Och titta! Det blev ett till inlägg ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0