Ny karriär!

Hahah. Idag vaknade jag och var på strålande humör. Åkte nämligen iväg klockan 1 med en söt tjej som heter Ellen för att vara modeller! Underklädesmodeller för den delen, i kista. Det var huur kul som helst! Jag har aldrig varit modell innan, och det var verkligen nått nytt. Det sköna var att jag inte behövde bestämma hur jag skulle se ut, och blev stylad från topp till tå. Det jobbiga var däremot att jag bara stog i string och bh inför en främmande människa.

Nu har jag fått ett straff av mina föräldrar att jag bara får sitta en liten stund vid datorn, så jag kommer behöva sticka nu. Skriver imorgon mer.
Godnatt <3

Long time no seen

Gud vad jag har varit borta. 2 dag också! Jag vet inte ens vad jag har hållit på med så länge.

Igår var jag iallfall hemma hos Mikis och myste med henne och Daniel. Vi bakade kladdkaka, fick en hur god middag som helst med kyckling och ris som hennes mamma hade gjort som jag inte kunde sluta äta. Sedan kollade vi först på en film som hette mathilda och efter det satt vi och kollade på High School Musical 2, där jag och mikis glatt satt och sjöng med på alla låtar! 

Idag vaknade jag av att jag kramade om min mobil. Visste inte ens att jag hade gått och lagt mig med den. Jag pimpade den igår, så den är jättefin med stjärnor på framsidan och på baksidan står det "Mikis och Nea forever". Ska försöka lägga in en bild på den, så ni får se. Jag älskar att göra saker personliga.
Måste också upp till affären alldeles strax eftersom mitt Kompis har gått ut. Comviq kompis alltså.

Ska förmodligen leka med Mikis ikväll också. Hihi, mys!

Sovmorgon!

Har sovmorgon till kvart över 1 dag! Sen ska jag till skolan och lyssna på en tråkig föreläsning i typ 2 timmar. Men sen blir det dejt med Mikis, hehe.

Jag har bara tagit det lugnt nu på morgonen. har suttit och kollat på Smallville, lagat korv med bröd och sprungit runt naken i huset. Höhö. Det är fortfarande 2 timmar tills jag ska sticka, och jag ska hinna platta håret också. Jag hatar mitt lockiga hår! usch.

Funderar på att färga mitt hår btw. Har gjort det varje år vid den här tiden, och har inte tänkt på det förrän nu. Förra året hade jag röd lugg, men vet inte om jag ska göra det så extremt iår. Färga ska jag göra iallfall, det kommer inte bli så mycket skillnad menmen.

Det va längesen jag såg ylva också, drömde om henne inatt och jag ser det som ett tecken att vi måste ses snart. Vi har en del saker att prata om.
Somnade sent i natt också, låg och smsade med olika folk som inte lät mig sova. Hah.

Aja, nu ska jag nog sätta på mig lite kläder!

Filmkväll

Tog sovmorgon i morse. Kände inte alls för att vakna på morgonen. Har sovit så dåligt på senare nätter, good girl gone bad?
Fick äntligen träffa Mikis igen, hade ju inte träffat henne sen i fredags och det kändes nästan som att hon hade varit borta en månad! Men imorgon ska vi hänga hela eftermiddagen och jag har lovat att bjuda henne på en donken, så jag längtar till det!

Lotta och jag drog sedan till Kungsholmen och fick hämta lite saker från Miljöförvaltningen som vi ska ha i vårat projekt-föredrag. Det va vattenflaskor, nyckelknippor och massor av olika broschyrer. Det va så snällt av dom att hjälpa oss.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Har frusit hela dagen, och här hemma är det inte så varmt heller. Har tagit en varm dusch nyss för att bli lite varmare, men det blir så kallt så fort man kommer ut ur badrummet, brr! Ska laga mig en kopp varm choklad nu, och sen krypa ner i sängen igen. Känner att jag måste sova med kläder inatt, bara för att det är så kallt. Usch!

Satt nyss och kollade på en hemsk dokumentär om en liten flicka som hade Progeria, vilket är en sjukdom där man åldras snabbt. Hon var egentligen bara 9år, men hennes kropp var över 80år. Det var hemskt, men hon dog inte under dokumentären såå.. hoppas hon klarade sig.

Nu ska jag göra varm choklad, sov sött allihop!


PIZZAA!

Idag var jag som sagt i Örnsberg och härjade. Det var mysigt faktiskt. Hade med kameran men det blev inga vidare foton.. Stannade inte så länge, utan åkte vid klockan 4.
Nu är jag hemma och sitter och pluggar lite, samt lyssnar på Glee-musik (såklart!) och tänker igenom dagen.

Lyckades även övertala mamma och pappa att köpa pizza! Så snart ska jag gå upp och hämta pizzan! mumms! Har typ inte hunnit äta på hela dagen, så jag får passa på nu att äta mig mätt! Åt inte heller någon middag igår efter all mat! Helt sjukt.

Jag hade en fett bra dag annars!


Hade ni en bra dag?

Tjejmys!

Kom just hem från Märta i klassen. Hon bodde så himla fint! Vi hade bestämt att samla ihop alla tjejerna på knytkalas-lunch. Så himla mysigt vi hade det, och så mycket mat det fanns! Alla hade tagit med sig pajer, kalkon, tortellini och sånt till varmrätt. Sedan hade vi klass och kakor, grädde och chokladhjärtan till efterrätt! Är så himla mätt nu!
Som tur var hade jag kamera så jag kunde visa vad jag hade varit med om idag. Sanning och konka spelades också! Jag vill ha mer tjejmys! Det är awesome!










Jag kände också för grön eyeliner idag. Vet inte riktigt hur jag tycker om det, men det var lite gulligt, var det inte? ;)


GLEE!

Jag har egentligen ingenting alls att skriva. Tog foto idag i en sån där automat på konsum. Det gick bajs, man ser ju helt konstig ut! Måste ta eftersom jag ska skicka in mitt visum imorgon som jag ska ha för att få stanna i Kina i en vecka..!
Sen stack jag hem, städade hela huset, tjänade 200kr och nu sitter jag här.

Juste! Har kollat på favoritserien just nu, Glee! Jag kan ärligt säga att den är mycket bättre än några av serier som jag har sett. Typ Gossip Girl, One Tree Hill eller nått sånt. Glee ÄGER. Haha.

Sitter och lyssnar på the lights nu. Såklart. Har till och med ändrat min bakgrundsbild på min mobil till henne. Jag skulle lätt bli lesbisk för hennes skull. Haha, men för stunden nöjjer jag mig med min bisexualitet.
humhumm..

FETT KALLT IDAG btw. Kan det inte bara bli lite varmare? lite sol?


Sommaren med Göran

Efter skolan idag åkte jag hem till mikis och larvade mig. Vi satt mitt emot varandra med olika datorer och snackade på msn! Det kallar jag rolig humor! Fick en supergod middag också, mumms!

Kom hem och tänkte sätta mig vid datorn som vanligt. Men mamma och pappa hade hyrt sommaren med Göran! Den var grymt rolig! haha satt och skrattade hela tiden typ! Så himla rolig. Nån som har sett den och tycker samma eller nått annat?
-"Du ser kåt ut"
-"Näe.."
-"Joo!"
-"ååh tack!"

HAHA.
Nu ska jag drömma söta drömmar.

JONAS BROTHERS!<3

Herre...gud. Shit. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag va såå säker på att veckan skulle bli dålig, hemsk, helt fruktansvärd. Och det har den varit. Hela tiden.
Fram till nu..

Mamma berättade att jag hade fått ett paket i posten, och undrade vad jag nu hade beställt. Jag hade själv ingen aning vad det var, men såg att det stog Egmont Kärnan på den. Egmont tänkte jag.. det måste ha nått med kalle anka att göra? HAH.
Jag öppnade snabbt, och cirka 3 sekunder senare låg jag på golvet och STORGRÄT. Jag tror aldrig att jag har varit så lycklig..! Vad hade hänt då? Jo, när jag öppnade brevet såg jag två CD-skivor. Inte vilka som helst utan Jonas Brothers! 2 st!! Sedan en lapp där det stog "Grattis du har vunnit!" Nea=död.

Jag tror aldrig att jag har vunnit nått i hela mitt liv. Och jag kände mig så glad, varm och stolt över mig själv att jag nu hade vunnit första pris på något som jag vet är hela mitt liv. Det som jag kan bäst av allt annat. Det bästa var ju att frågan som man skulle svara på i tidningen var "Vilken är din favoritlåt av jonas brothers". Jag kommer ihåg att jag hade tråkigt, och skrev ett långt och utförligt svar på sms vad jag tyckte och tänkte om låtarna. Tydligen måste de gillat motivationen, för japp, JAG VANN! Nämnde jag att det va 2skivor?! gaaah!

Det första jag gjorde va att ringa till Mikis, men hon svarade inte (panik!) så jag ringde till ylva och delade av min glädje. Jag gråter verkligen allt för mycket för henne i telefon. HAH. Tur att det var lycka den här gången! Fick också tillslut tag på Mikis som fick avbryta sin träning pågrund av mig, oops! Lätt värt det, hah.

Vad gör jag nu? Knarkar Jonas Brothers musik såklart!

men som sagt. JAG VANN 2 SKIVOR! om JONAS BROTHERS! <3


Hååååltimme

Sitter nu i skolan och har monk mittemot mig. Hon tvingade mig hålla mig vaken. Egentligen skulle jag ligga i ett rum vid skolsyster och sova vid det här laget, men hungern och databeroendet tog över.
Jo ni förstår, jag kunde inte sova inatt, utan somnade vid klockan 2. Vaknade vid 6 och kände mig som den tröttaste personen på jorden. Sov på religionen och historian.. helt sjukt hur jag inte lyckades hålla ögonen öppna. Det är verkligen nått fel på mig den här veckan!

Nu ska vi sticka och äta den goda lasagnen från skolmaten. Jag kommer behöva äta två gånger för att bli mätt! Tur att man har så lång håltimme då! HAHA.


Korv med bröd

Jag har sån sugig vecka. Allt är emot mig känns det som. Hur hanskas jag med det? jo, jag babblar på för fullt på lektionerna. Så tydligen blir jag "duktig" när jag egentligen mår bajs.
Åkte hem till Mikis med ylva efter skolan och chillade järnet. Vi hade det mysigt med chips och dipp. jag ska faktiskt träna på onsdag så jag unnar mig lite. Blir jättesugen på pizza bara! Har inte ätit det på ett tag nu...

Är hemma nu i typ 20minuter, och sen ska jag dra hem till Lotta för att plugga projektarbete. Måste egentligen plugga engelskaprojektet, men jag hinner tydligen inte. Hade sovmorgon i morse, men valde att sova istället. Har sovmorgon på onsdag också, får plugga det sista då.

Nä idag blir det korv med bröd till middag. Sen blir det lotta!


OJD

Nu har jag slutat pluggandet för dagen. I hörlurarna spelas fortfarande Jonas Brothers och jag försöker hålla humöret uppe. Kommande vecka känns som att den kommer att bli hemsk, osäker och massor av nostalgistunder. Det kommer bli svårt att koncentrera sig på det viktiga helt enkelt. Därför är det viktigt att Mikis kommer att finnas till hands, och såklart Jonas Brothers.

En incident som brukar hända mig ganska ofta är när jag drabbas av så kallad OJD. Det står för Obsessive Jonas Disorder och är dom tiderna som man i stort sätt knarkar Jonas Brothers. Det är i stort sett vad som kommer hända den här veckan, och det har jag iofs ingenting emot.

Det här är också mig på pricken (det står lite litet men hoppas att man ser);


Pluggar fortfarande..

Sitter och känner mig jätteduktigt för att jag faktiskt har kommit igång med mitt pluggande! Har suttit och gjort min power point nu i några timmar, och det har faktiskt gått bra.
Har också suttit och lyssnat på Lights och Jonas Brothers de senaste timmarna. Iiik! Dags att byta musik? hell no.

Kom just på att jag har sovmorgon imorgon också! Vet inte hur länge dock, men skulle satsa på 11.30. Det skulle vara asskönt isåfall. Det är också scream 2 ikväll, funderade på att se den innan jag går och lägger mig.

Vad ska jag göra i veckan förresten? Jag har inga planer för tillfället. Jag och brisse ska handla lite presenter och så har jag för mig. Pojkvännen fyller år nästa måndag och jag är fortfarande osäker på vad jag ska köpa. Killar är så svåra att köpa nått till. Enklast skulle ju bara att köpa nån sexig outfit till sig själv och ba SURPRISE!
humhum, ska fundera vidare på det. Jag har ju lite tid trots allt.

Jag har inte träffat Mikis sen i fredags !! Det kallar jag skandal! jag saknar henne fett mycket, och det har gått 2 dagar.. usch. Men imorrn träffas vi säkert och så. muahha.

Jag har också fortfarande träningsvärk i magen...


Så lite tid..

Igår hade jag verkligen ingen tid alls att skriva. Jag trodde verkligen att jag skulle ha det, men tiden blev knappt och jag tänkte inte alls på det. Lite dessie-varning på mig?
Jag tränade först hårt på gymmet igår, och sen behövde jag bara åka hem och ta en snabbdusch, sminka om mig och sätta på mig fina kläder. Sedan bar det ut till Ekerö för att gå på Andreas 18års-middag. Supermysig, och jag fick veta allt om Andrea och hennes mor.
Kom hem rätt sent, och lite lullig efter ha druckit några glas vin och champange. höhö.

Idag är det plugga som gäller. Jag har tydligen en presentation i engelska på onsdag. i EN HEL timme. Shit, jag vet inte hur jag ska klara av det. Sitter med Power Point uppe nu, och försöker koncentrera mig. Dock ska jag läsa lite mer bloggar innan jag sätter igång på riktigt.

 Lite av kläderna jag hade på mig igåår!

The heart never lies

Åkte till skolan med Ylva för att köpa en present till Andrea imorgon. Köpte en jättefin present! Sedan skulle vi gå in i barnaffärren och se vad barnen lekte med för leksaker nuförtiden. Och vi blev jättebesvikna att de inte sålde lika mycket plastfigurer längre! Istället gick vi runt och kollade på alla bimbo-liknande barbiesar, coola tatueringar, söta gosedjur och massa annat! Vi hittade även andra roliga grejjer, som till exempel en tavla där man kunde rita lite fint på, visst är ylva duktig på att rita?


Nu har jag precis ätit, och kommit ur duschen. Håret ser ganska hemskt ut just nu, och jag har tvättat av sminket. Ska kleta på lite nytt, eftersom jag och mikis ska mysa och ha tjejsnacka ikväll! Så himla mysigt. Går inte att få nog av bästa vänner, visst? <3


Första lektionen

Sitter nu på första lektionen för dagen. Vi ska tydligen skriva nått kul på svenskan men jag orkar inte. Det är inte så att jag är trött, utan jag har bara ingen lust. Vill typ bara ha helg nu! Så lite kvar. Fick sällskap av pojkvännen till skolan också, fett mysigt.

Efter den här lektionen ska jag och några till i klassen åka och gymma på friskis! Jag hoppade ju över träningen i onsdags, så jag får ta det idag. Tydligen ska jag träna imorgon också med Mikkan. Pojkvännen ville också ses imorgon, plus att jag ska på Andreas 18års-middag. Busy busy!

Efter skolan idag ska jag och ylva åka till stan och köpa en liten present till Andrea. Träffar inte ylva så mycket nuförtiden,så det är skönt att hänga med henne nu när man väl kan! Så är det med alla vänner, vissa har helt enkelt inte tid längre *host* daniel *host*

Jag hann inte heller ladda ner några låtar av Lights igår. Så nu sitter jag här och nynnar lite halftaskigt på hennes låtar och vill bara lyssna mer! Usch, men ibland får man inte som man vill.

Såg också nu att lilla Johan fyller 19 på söndag! Ojoj! <3

Nya och gamla vänner

Idag hade jag provet. Det kändes faktiskt helt okej! Jag tror att det gick bra, det svåra va bara att få ihop så långt svar som möjligt, när jag bara kunde få ihop svaret i nån mening.

Efter skolan följde jag med hem till Lana och hämtade hennes kamera för att vi skulle fota lite. På vägen hem till henne blev jag presenterad av en jättecool kille som hette Soran. Hah en ny vän kanske? 
Lana och jag hade sedan jätteroligt, och mötte till och med vår gamla vän Björn på vägen. Vi bestämde oss för att hålla honom sällskap till stan, och fota lite där. Det lilla äventyret slutade med att vi satt på Espresso house och fikade och jag fick min efterlängtade Cream Cheese Bagel! Åh minnen från tysklands starbucks! <3

Ser det inte jättegott ut?

Brisse har fått mig att lyssna på en assöt tjej som spelar i ett band som heter lights. Hur freakin bra som helst. Hon är ett musikaliskt geni, som pojkvännen brukar säga om Pink Floyd tex. Nejnej, denna tjej är mycket bättre och hur snygg som helst. Jag har inte riktigt bestämt om hon är snyggare än min stora crush Taylor Swift, men hon är definitivt i topp med henne! Hon kan likna mig också om man kisar och ser lite dåligt. Jag vill också vara så snygg! <3
Inte är hon bara snygg, utan alla hennes låtar är så fina och smarta! Jag älskar artister som har smarta texter. Lyssna vettja!

Saviour- Lights<3


Duktiga jag!

Nu har jag suttit och pluggat och gjort allt man ska! Jag hoppas verkligen att jag har fattat allt nu. Jag tror att jag har det iallafall. har suttit och berömt mig själv genom att läst alla bloggar jag missat!

Ska alldeles strax gå och lägga mig, så att jag orkar med självaste provet imorgon också! Hoppas det går bra..

Wish me luck!<3

Jag är bara för lat!

Idag när jag hade slutat skolan hade jag 3 val; Plugga, träna eller åka hem och mysa med mikis. Vad valde jag? Jo, såklart valde jag Mikis. Vi åkte till Superstore och köpte massa godis som vi gottade oss i, och det fanns ingen tanke att jag skulle plugga.

Nu är jag iallfall hemma, och ska börja plugga nu! Jag har faktiskt läst lite, och nu när jag börjar fatta så är det ganska intressant. Jag lyckas alltid tycka att ett ämne är intressant bara nån dag innan jag ska ha prov på det, och sen efteråt så är ämnet avklarat. Snacka om att jag kan bli grinig över onödiga saker.

Appropå grinig, så var jag fett grinig idag. Inget gick som jag ville, och jag tror att det var för att jag började dagen med att glömma att jag hade sovmorgon så jag gick upp en timma i onödan. Sedan var folk bara allmänt otrevliga och jobbiga mot mig idag, så jag orkade inte med nån. Förutom Mikis då!

Nu ska jag plugga, får se hur det går!

Engelska

Sitter på engelskalektionen och lider just nu. Vi fick en uppgift om att skriva en summary på en lättelång text. Hon är så himla förvirrad den tanten att alla sitter och snackar svenska och försöker förstå sig på varandra vad hon har sagt.
Jag skulle egentligen träna idag också, men jag har så stort prov imorgon att jag verkligen måste hem och plugga. När nu kommer läraren tillbaka och jag orkar verkligen inte.. bara några minuter kvar dock <3


Borde verkligen plugga

Nu är jag hemma från skolan, och även från Lotta som jag svängde förbi för att fixa lite med projektarbetet. Skolan var lugn. Jag satt och hade jätteroligt på håltimmen med Hedda, då vi satt och taggade inför Kinaresan!
..vecka 11. Tyvärr. Men det ska bli grymt roligt! Även om jag är inte är så taggad just nu, så finns det alltid folk som taggar extra mycket så man blir lite glad.

Kom hem och jag vet att jag behöver plugga, men jag orkar verkligen inte. Har prov på torsdag på Vietnamkonflikten, men jag orkar inte börja sätta igång. Jag vill kolla på film, sitta och läsa bloggar, eller nått liknande.. Antar att jag måste, men det kommer sluta med att jag sitter här.

Fick också reda på idag att jag kommer att behöva hålla en hel lektion på engelskalektionen nästa vecka (!!) och redovisa plus hålla en diskussion om mitt projektarbete. usch?

Nu ska jag kolla lite på tv, läsa bloggar, och SEN sätter jag igång och pluggar.. typ!

Sitter på historialektionen

Det är svinit kallt i skolan! Därför sitter jag på golvet med den bärbara datorn så att jag har ryggen mot elementet. Jag tror inte att läraren upptäckt än att jag sitter här, men det är såå skönt!

Åkte till skolan imorse med pojkvännen, mys. Man ser inte honom så ofta i skolan, så man får ta tag i tillfället när man väl ser honom. Hah. Men han va trött stackarn, och där satt jag speedad brevid honom och alldeles jobbig. Usch vad jag är hemsk!

Men nu sitter jag här på historialektionen och läser om skillnader mellan vietnamkriget och afganistankriget. Inte jättekul, men ganska intressant! Fick också reda på idag att jag får ett VG i slutbetyg på Religion A. Det är ett skämt för mig. Jag hatar religion mer än nått annat och tycker att det är ett sånt onödigt ämne och har inte lagt ner mycket tid för att plugga på det. Tydligen "ser jag intresserat ut av ämnet", men jag måste bara vara en otroligt bra skådespelare! HAHA.

Magen kurrar och lektionen är snart slut, det blir kyckling till lunch,mums!

En trött nea

Gud vad jag är trött. Fick säkert bara runt 5 timmars sömt inatt, bara för att jag inte kunde somna. Är det bara jag som har vänt på dygnet så att jag är pigg om nätterna och vanligtvis vill sova till 12 för att det ska vara lov?
skolan var därför väldigt seg idag. Fast jag måste ändå dra till med ''men det var så himla roligt att träffa alla igen''

Efter skolan fikade jag med Ylva och fick prata ut om helgens äventyr och alla möjliga saker som har hänt och som händer just nu. Så himla mysigt. Jag träffar henne senare i veckan också för att åka och shoppa lite^^

Sedan mötte jag upp henrik och gick till gymmet och tränade. Måste säga att det blev en rätt så effektiv träning ändå, och jag hoppas att jag kommer ha träningsvärk imorrn. Körde hårt på axlarna och armarna. Jag kommer bli såå biff, muaha!

Fick en liten tår i ögat när jag läste i tidningen att Miley Cyrus gör sin sista säsong av Hannah Montana iår som ska sändas 2011! usch och fy. jag som älskar henne. Nu sitter jag dock bara och väntar på att The Last Song ska komma ut!

Nu har mamma och pappa hyrt filmen I love you man, så jag ska nog gå och se på den! Nån som har sett den? Det är tydligen Marshall som är med i How I met Your Mother som är en av huvudrollerna. Nä nu börjar den, så jag sticker nu.


Läggdags

Ska alldeles snart gå och lägga mig. Illamåendet har som tur gått bort, och krigen har blivit fred. Nu är jag glad. Pojkvännen är tillbaka och jag lyssnar på Jonas Brothers för att lugna ner mig lite.
Imorgon är det skola som gäller, dvs vakna runt halv 8 och stressa till tåget. Jag hoppas att vi får jobba med filmkunskap och sånt, orkar inte en jobbig dag.

Ska förmodligen också träna, men jag vet inte vilken tid. Jag slutar runt 4 imorgon, så antingen blir det då, eller efter middagen. Men henrik hoppas jag att det blir. Vi får se hur det går. Man kan ju inte ha samma träningspartner..? Det betyder faktiskt inte att man måste byta helt.

Jag hör av mig imorgon i skolan, godnatt alla<3

Inge roligt att vara extremt bakis..

Igår va jag ute på krogen med Mikis. Det va så underbart roligt. Vi hade bestämt oss att åka till Metro. Vi kom dit lite för tidigt, men det gjorde bara att vi lärde känna bartendern och hann beställa drinkar utan att det va kö.
Vi dansade, och hamnade på en svensexa, värmde oss i handtorken på toaletten och blev erbjudna vakternas jackor när vi gick ut och rökte. Livet leker! Lätt att vi ska tillbaka!
Fick sällskap hem med gamla och nya klasskamrater också. Så det var trevligt, men ändå lite udda.

Vaknade av en enorm huvudvärk och illamående. Japp, jag var bakis. Jag mådde så illa och usch, det gör jag fortfarande. Har fått i mig en halv macka på hela dagen och ser inte direkt fram emot middagen.
Anledningen till att jag va så seg att uppdatera idag va också att jag låg i sängen till 3, och nu har jag suttit och väntat på att Mikis ska skicka de här bilderna från igår. Ja, jag bjuder på mig själv!

Jag måste säga att jag inte brukar gilla krogen nuförtiden, men jag hade så roligt igår att det känns som att jag vill gå ut hela tiden! HAHA, nej det ska jag inte. Men det var den roligaste utekvällen nånsin! <3


Ska hoppa in i duschen

Kom hem från en hård träning med Mikkan just. Vi hade redan en enorm träningsvärk i magen, och nu körde vi bara på. Känns som att jag kommer vara helt död imorgon!

Lyckades laga mig en lunch för första gången! Gud, jag känner mig fett stolt. Jag och köket har aldrig varit bästa vänner, men idag bestämde jag mig. Jag stekte 2 ägg! woho! Jag hatar fortfarande kök och det kommer nog ta tid innan jag lagar nått mer, men men. Visst var jag lite duktig iallfall?

Ikväll blir det krogen med Mikis och Ylva som sagt. Jag gillar typ inte krogen nuförtiden, men med de rätta människorna blir det säkert awesome opossum!

Nä nu sitter jag och lyssnar och drömmer mig bort medan jag lyssnar på Taylor Swift, typ bästa sångerskan i hela världen! Sitter och kollar på bilder på bilder på han som spelar Peter i Narnia. MUMS! han har så blåa ögon att man bara vill ha ha ha! Och jag som inte gillar blonda killar.
Eller?

nu ska jag hoppa in i duschen!


Träning!

Vaknade nyss efter ha varit upp sent igår. Utgång? nejnej, jag va först hos mikis, och sen åkte jag hem och kollade på den andra Narnia-filmen, Prins Caspian. Haha den va så sorglig i slutet att jag grät. Kan också bero på övertröttheten och att klockan va halv 5.

Mikis och jag firade igår att vi har spenderat 7 dagar tillsammans! Hah. Vi sitter ihop som klister, och idag ska vi kanske gå ut på krogen ikväll. 8:e dagen i rad, och jag tröttnar aldrig på henne. Har vi tur hänger ylva också med! Tjejkvääääääll! YAY.

Nu håller jag på att springa runt i huset för att hitta träningskläder. Ska alldeles snart dra också, så det börjar bli lite stressigt. humhum.
Skriver mer när jag kommer tillbaka!

De 3 bästa vännerna

Nu har jag äntligen datorn igen. Allt har varit så stressigt sedan jag skrev sist. Jag stack till Mikis igår med Ylva och kollade på reprisen av Victoria Secret show och satt och dregglade över alla snygga tjejer! Hah, riktigt snygga underkläder också.. ju.
Kom hem vid 1, och då var datorn avstängd.
Imorse vaknade jag, och började städa hela huset som en tok. Därefter kom jag ihåg den fina presenten jag hade fått av andrea i födelsedagspresent! Att jag inte hade tänkt på den innan! Satte därför upp den precis över min säng, så jag alltid kommer att somna gott. Det är en supersnygg kalender som ser ut såhär:



Sedan idag stack jag till Lotta och pluggade projektarbete. Det gick ganska bra faktiskt. Vi fick mycket gjort. Men det blev ju såklart mer snack,skvaller och tjejsnack ändå.
Jag har sjukt mycket träningsvärk i magen, vilket gör det assvårt att skratta. Pain pain.
När jag kom hem fick jag se att både Cosmopolitan och mitt busskort hade kommit! Så glad jag blev! Ska sätta mig och läsa den nu! Ser den inte jätteintressant ut?


Cock..a-doodle-doo!

Igår när jag kom hem orkade jag inte sätta mig vid datorn. Var helt död. Men filmen var asbra. Jag satt och kramade Mikis flera gånger, eftersom jag typ hatar alla läskiga ljud som biosalonger gör. Hah, kalla mig mes, men sånt är faktiskt läskigt. Filmen var fett bra gjord, och jag tycker verkligen att man ska se den på bio. Den är värd pengarna! Jude Law va också fett het, även om han hade mustasch. Haha.
Innan bion så fikade vi på mcDonalds, så himla roligt att sitta och spana in folk som man inte känner. Alla ser så olika ut. Mikis satt och var lite övertrött och lekte att hennes vante var en tupp. När jag skulle bita på den slänger hon ur sig "don't eat my Cock...a-doodle-doo!"



I morse var det tänkt att jag skulle vakna tidigt och sedan städa mitt rum innan jag skulle träna. Men så blev inte riktigt fallet när jag va så död att jag vaknade klockan 1. Nu har jag precis ätit frukost och sen ska jag klä på mig medan jag fortsätter höra mammas tjat om att städa rummet.
Min träningsvärk i armarna från i måndags har fortfarande inte gått bort, fail. Men jag ser det som en bra sak, då blir jag biff snabbare.

Jag drömde världens konstigaste dröm inatt btw. Jag drömde att jag och Mikis red på drakar, och att vi kom till ett annat land där ingen vågade gå. Där fanns en liten grön gubbe som alla trodde var farlig. Men egentligen hette han Boo och levde med sin familj där. Det läskiga var mer att hela kvarteret där han bodde såg ut som det gör i mitt kvarter nu, fast för typ 40 år sedan. Jag kommer ihåg att jag grät i drömmen, och sen när jag vaknade så hade jag tårar på kinden. Fett läskigt!

Ska alldeles snart gå..

Är snart påväg ut genom dörren. Usch denna kyla alltså. Men det är skönt att få spendera lite tid med tjejerna ikväll. Vi ska först ta en fika på donken innan vi ska kolla på filmen. Åhh så kul det ska bli! Sherlock Holmes med Jude Law. mums. Han är fett het, är han inte det?

Tåget går alldeles snart, så jag ska börja sätta på mig alla de varma kläderna,brr!

Jag vet fortfarande inte vad ni ska göra ikväll?

Biokväll!

Det börjar luta mot det bättre. Svullnaden är nästan borta, och jag ska på bio ikväll. Jajjamensan, ikväll ska jag se Sherlock Holmes med Mikis och Mia. Det blir tjejkväll ikväll alltså. Jag är så glad att svullnaden är borta, jag ska verkligen sköta det nu.. Saknar min bebis-hästsko dock..

Vad gör jag nu? Nu sitter jag och nördar mig på facebook och sitter och lyssnar på BRA musik. Inte bra musik som bra musik, utan den BÄSTA musiken.
Jag snackar Houston Calls, Danger Radio, Every Avenue, You Me at Six, the Audition, A Rocket to the Moon och även lite nostalgilåtar från Cute Is What We Aim For,Sugarcult och The Cab! åhååå underbart!

vad gör folk ikväll?

3 timmars sömn inatt.

Usch vilken natt. Jag blev så himla rädd efter att piercingen svällde igår. Det värsta som kunde hänt var ju att jag skulle behöva ta ut den och låta hålet växa igen. A-L-D-R-I-G. Never. Det fick bara inte hända. Istället låg jag vaken och försökte tvätta rent och var bara allmänt rädd. Väckte mamma och pappa efter ha sovit ca. 3 timmar från 3-6 och var helt förtvivlad. Som tur var, lugnade dom ner mig och tvättade rent det noggrannare.

Låg sen bara och vilade i min säng och kollade på tv, tills jag äntligen gick upp nu. Det känns faktiskt bättre. Det gör inte ont längre och bara lite svullet. Jag hoppas verkligen att det blir bra.

Jag och Mikis hade ju tänkt att dra med oss Mia på bio idag. Jag vågar ju knappast gå ut om jag ser ut såhär! Vill verkligen att lite mer svullnad ska gå ner, och sen kan jag gå ut. Sitter dock och lackar att mitt busskort inte har kommit än. Dumma SL.

Vad lyssnar jag på idag då? Jo, jag tror jag börjar med lite Cobra Starship och fortsätter med You Me at Six, mumma! Vad lyssnar folk på?

What the f?

Nea goes kissie?
jag känner att jag har pillat lite för mycket på min piercing idag.. Helt plötsligt började den göra ont nu efter att jag tryckte i det andra smycket.. Jag antar att min läpp är lite sur på mig eftersom jag vill leka med den, och den bara vill att jag ska lämna den ifred.

Istället bestämmer den sig för att göra vaddå?! Jo, istället så sväller den, och nu ser det ut som att jag har en freakin fläskläpp på underläppen! Mycket sexigt om jag får säga det själv. Sitter och baddar med en iskudde nu som ett fån som just har blivit nerslagen. Jag går bara runt och väntar på att nån ska komma och peka på mig och skratta ut mig. Istället får alla bloggläsare skratta ut mig! wiho.
För att självklart har jag en bild..!



Jag som redan har en stor underläpp, måste den bli större och göra ont? Haha, tur iallfall att pojkvännen är i sälen så att jag inte behöver ha ont när man pussas. Nån som kan komma på nått mer positivt med min fläsk(kissie)läpp?

Fick också ett ryck att lyssna på All time Low, crazy crazy!


Dumma piercing..!

Nån som har piercing? Då vet ni iallfall att om inte piercingen går in i hålet, när man ska byta, så kan det göra riktigt ont! Eftersom att jag egentligen skulle bada idag, så bytte jag min "hästsko" till en vanlig stav för att jag tyckte att det skulle vara enklare och kanske renligare.
Men eftersom det inte blev nått bad, ville jag byta tillbaka till min lilla baby. Jag försökte och försökte men det gick bara inte! Jag blev svettig och fick panik och nästan lite rädd att jag aldrig skulle få tillbaka den. Till och med Mikis försökte men det gjorde för ont.

Nu när jag kom hem däremot, tänkte jag att jag skulle prova en gång till. Sköljde därför läppen med iskallt vatten länge (jag tänkte att det inte skulle göra så ont då?) och sen tog jag av staven och körde in hästskon. Ont? tja, lite. men den gick minsann igenom! Och nu har jag min lilla baby i munnen igen! Snacka om att jag är överlycklig! Aldrig att jag kommer byta den på länge igen!

Det är på ett sätt då man kan tänka varför jag heter keepmovingforward. Det är från filmen Familjen Robinson, om nån har sett den? Då säger han Keep Moving Forward hela tiden. Att man aldrig ska ge upp. Där ser man, jag gav inte upp med piercingen, och det gör jag verkligen inte med nått annat heller. Skolan gills inte btw.

Va jag inte duktig?


Hemma igen!

Nu är jag äntligen hemma igen. Eller äntligen kanske jag inte ska säga, eftersom det är fett mysigt hemma hos Mikis. Dessutom blir man ju aldrig trött på henne!

Vi bakade kladdkaka idag och den blev jättegod! Vi åt med glass och nu är jag proppmätt! Vad som händer ikväll vet jag inte.. Kanske det vanliga, dvs. kolla in massor av bloggar? Eller är jag kanske lite sugen på att spela the sims 2 ikväll? hmm.. Det återstår att se! Åh, kompå att jag borde höra av mig till pojkvännen, har faktistk saknat honom idag!

Jag har inte så mycket mer att säga nu faktiskt, vad ska folk göra den här tråkiga tisdagskvällen?

Blir inget badande idag..

Blev en lyckad kväll igår hos Mikis. Vi satt och kollade på tv och avslutade med att bara ligga och snacka i hennes säng till vi somnade. Det kallar jag mys!

Tyvärr vaknade vi av ett sms från tjockis-daniel att han inte orkade åka och bada med oss idag. Den dummern hade varit ute på krogen igår (vem går ut på en måndag?) så han va säkert alldeles för bakis idag. Idiot-daniel.

Nu sitter jag därför bara i soffan hemma hos Mikis, osminkad och omysig och har precis ätit frukost. Vi sitter och kollar på Ellen DeGeneres nu, och hon är så himla skön, är hon inte?

Nu ska vi fortsätta kolla, sen ska vi nog ta en liten promenad till statoil och köpa våra älsklingar igen! muha.

Trött dag..

Idag har jag hunnit göra så mycket, och haft så roligt. Kvällen kommer förhoppningsvis bara att bli roligare också! Jag gick upp tidigt (för att vara jag) och sen mötte upp Erik för en fika. Tyvärr var det bara det snobbiga stället som va öppet, så det fick duga. Visste ni att det är sjukt svårt ibland att dricka te? Det tog säkert 20min för oss att fatta hur man gjorde! komplicerat..!

Sedan åkte jag och tränade med Mikkan. Det var fett skönt, få ut lite aggressioner som sagt. Däremot var det bara massa gamlingar som var där, så ingen rolig att spana in. Vi körde mest armar idag, så jag kommer ha fett ont imorgon! men man känner sig iallfall fett BIFF! haha!

Snart ska jag hem till mikis och sova där! Vi ska upp imorrn och bada med lilla Daniel också. Ska bli så himla roligt! Mindre roligt är det ju att man känner sig som en liten blekfis när man ska komma där i sin bikini! Damn.

Fick också sms från pojkvännen, blir så glad varje gång han smsar! Fett segt att han inte kommer hem förrän på söndag.. Det va typ -40grader inatt i Sälen! Fatta hemskt!
Nu ska jag klä på mig lite kläder, sitter fortfarande i bara badrocken efter duschen efter gymmet. Jag är så otroligt lat när det gäller kläder, kan vi inte bara vara nudister?? HAHA

Vad gör jag just nu?

Just nu sitter jag och känner mig som värsta fettot! haha. Sitter med en chipsskål i famnen och har gjort min egna hemmagjorda dipp. mumms.
Har just gått igenom alla bloggar för sista gången idag innan jag ska gå och lägga mig.

Imorgon blir det uppstigning rätt tidigt, då jag ska ta en brunch med Erik. Det ska bli jättemysigt, har inte fikat med honom förut, och jag har massor av skvaller att berätta! haha.
Sedan ska jag dra iväg på träning vid 3 med Mikkan. Ska bli skönt att få ur sig lite små aggressioner. Jag har också en enorm träningsvärk från förra gången jag tränade! helt sjukt.
Mamma säger att det är "skönt" med träningsvärk, men det är inte nått jag håller med om, eller gör ni?

Sussa sött!

En liten glad nea

Idag har verkligen bara varit en mysdag! Vaknade runt halv 1, och sen åt jag bara frukost och sen åkte jag direkt hem till Mikis och fortsatte att ligga under ett varmt täcke framför tvn. Fast nu blev det också bara mysigare eftersom hon va där, och hennes (feta, haha) katt sassa.



Vi lagade också coola american pancakes som blev asgoda. Eller jag kan ju inte säga att jag gjorde så mycket mer än att lägga sirap på mina, eftersom jag inte är den bästa i köket.. Men mikis gjorde dom fett bra! Sedan la vi oss åter igen i sängen och kollade på Stormbreaker! Han som spelar huvudrollen, är ju snyggare än nånsin,är han inte?? Skitsöt.

Nu sitter jag här hemma, eftersom jag inte har fått mitt busskort som jag beställde förra veckan.. Istället har jag nu gått med på att städa mitt rum. Mamma bara klagar, hon måste ju förstå att man har full koll på saker, även om det ser lite stökigt ut..? ;)

Nu när jag kom hem också ser jag att jag har fått över 20 kommentarer här på bloggen! Jag blir så himla glad! Ska sitta och läsa igenom allas bloggar nu och kolla och kommentera! iik!

Nån som har haft mysigare idag än jag har btw?


Ska snart gå och lägga mig..

Börjar känna att ögonen inte riktigt hänger med snart. Sitter och kollar igenom alla möjliga bloggar. Det finns så mycket nuförtiden och alla gör allt för att synas och bli den största. Och vad gör jag? Igen freaking aning faktiskt!

Däremot vet jag att jag sitter och lyssnar på låtar från Glee. Glee måste vara en av de bästa serierna på länge. Det slår faktiskt Gossip Girl tycker jag! Så mycket härligare. Snart kan jag alla låtarna, och jag känner mig som värsta nörden. På torsdag är det ett nytt avsnitt på tv4, glöm inte det! Själv ska jag kolla på det med Mikis, som också är besatt av det!

Ska sitta och läsa och kommentera lite fler bloggar nu innan jag går och lägger mig, känner att jag också måste fota lite mer. Det är svårt att få en överblick annars. Har en bild från häromdagen där jag va så stolt över mitt hår!



Godnatt allesammans

Lugn hemmakväll...

Wow vad många kommentarer jag hade fått! Gaaalet glad jag blev! Ska sitta och svara och kolla in allas bloggar nu!

Träningen gick bra, jag kommer ha sån träningsvärk i rumpan imorgon dock, att jag inte kommer kunna sitta ner nånstans,men vem vill inte ha en snygg rumpa?^^ Är inte också axlar också fett sexigt på tjejer?

Gick sen hem till Mikis och kollade på Föräldrafällan. Ni vet, den med Lindsay Lohan när hon är superliten och tvilling? Den är så grymt rolig! Synd att det är så många kändisar det går utför nuförtiden..

Nu sitter jag här, mätt av all god mat som var till middag, och jag är dödstrött. Skulle egentligen leka med mikis ikväll med, men jag orkar faktiskt inte... Nån kväll får man faktiskt ta det lugnt! Imorrn åker pojkvännen också till Sälen i en hel vecka.. fett segt.

Ajaj jag känner redan nu hur träningsvärken börjar smyga in..

RSS 2.0