spring för livet

Ja, jag kanske älskar den låten,har du något problem med det?;)
Såg att Willows nya låt också har kommit ut, och den är faktiskt riktigt bra! Det tar lite längre tid att gilla den än om man jämför med Whip your hair, men men det kommer! :D
Nu ska jag (sjuklingen)alldeles snart till jobbet. Det blir en kort arbetsvecka den här veckan, men jag måste bli frisk känner jag..  Jag har ingenting mer att säga känner jag ^^ Jag har städat mitt rum och druckit massor med te idag. Och lyssnat på Spring för livet med Sara Varga.
Nu ska jag bara böja ögonfransarna och sen är jag good to go! pussen

Ny mobiil!

Åh äntligen har min nya mobil kommit! Jag älskar den fett mycket! Det är en samsung galaxy ace, den vita! Åh den är så fin! Nu kommer jag bli värsta androidnörden xD
Men sjuk är jag fortfarande.. Nu har huvudvärken också kommit tillbaka.. usch och fy. men det är väl smällar man får ta när man jobbar så mycket med barn som jag gör ^^
Nu ska jag ta lite te innan jag somnar ^^ Och leka med mobilen såklart! Puss!
min älskliiing!

Förskola :)

Nu är jag minsann uppe med tuppen! Iallafall för att vara jag ;) Jag ska nämligen iväg och jobba på en förskola hela dagen idag. Det ska bli såååå roligt, jag älskar att jobba på förskolor, särskillt när barnen är mellan 1-3, vilket de är idag! Åh så kul det ska bli.
Igår glömde jag en påse med massa magneter i på bussen eller på tåget (kommer inte ihåg). Jätteklumpigt av mig.. så jag ska kolla idag med dom om de har hittat nån påse. Jag hoppas att de har hittat den för jag orkar inte åka in till stan igen och köpa nya .__. fett segt!
pyss!

RSS 2.0