Do you have a master plan?

Andra intervjun gick i stort sett awesome opossum! Jag skulle på en till intervju och jag är superglad. Tänk om jag äntligen får ett fast jobb. Fick till och med skriva i massor av papper, så det känns som att jag är påväg lite iallfall!

Stack sedan hem till frida och efter mycket jobb och tvekan på flera ställen så var vår reklamfilm klar. Finally liksom. Kom hem vid sju och var hungrig som bara den!

Nu har jag suttit och kollat bloggar, läst sexnoveller och tagit det lugnt. Ska snart upp till min säng och sova. Ska bli så skönt. Jag som har åkt fram och tillbaka till stan hela dagen. gaah!

Åh nu har jag en glad mikis. När mikis är glad är jag glad. Myspys! <3 Jag längtar till fredag btw, då blir det ännumer mys. I västerhaninge. Ohoho!

Lyssna på den här låten, den sätter sig på hjärnan.


Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Ja vi har hur mycket som helst =) Var då någonstans? Gick det bra?

2010-02-03 @ 22:34:05
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: K.

Sv: va tråkigt..:(

2010-02-04 @ 16:40:00
URL: http://bykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0