GOOODIS!

Nu har jag äntligen varit och köpt godis. Köpte för 56kr! Vem köper godis för så mycket?! HAHA. Men det ska räcka hela helgen, även om jag har blivit lovad popcorn imorgon kväll. Sitter och mumsar i mig det nu, när jag sitter i skolans bibliotek och väntar på att mikis ska sluta.
Sedan ska vi iväg till doktorn, det skulle kunna vara en spricka tydligen. Det är på nått sätt "bra" att hon har den där sprickan eftersom då kan vi festa i helgen och spåra så mycket  vi vill. Jag har ju planerat en bakisdag på söndag med Johanna och Erik, så välkommen huvudvärk på söndag!

Kom på nu att jag måste beställa biljetter till bion nästa vecka. Det är ju Valentines day. Med TAYLOR SWIFT. Sen är det Jessica Alba och andra kända som också är med, men jag kollar bara för att Taylor är med, såklart!
Jag var så nördig att jag bad SF skicka ett sms till mig när biljetterna släppts, och dom släpptes igår! Jag måste gå på premiären, jag bara måste!

Transfest på lördag, jag TAGGAR!

Kommentarer
Postat av: naztybunny

Pga att de e för likt en annan lite kändare bloggerska´s blogg namn :S

2010-02-04 @ 14:51:04
URL: http://naztybunnyswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0