Myshelg kan man säga

Någon som hatar SL? jag tror inte att jag är ensam om att tycka att sl är störda.
Min fredag var jättemysig. Först fika med Ylva och Mikis, och sedan lurade jag Jimmy till mikis så rökte vi lite vattenpipa och kollade på Smala sussie, HAHA.
Hela lördagen spenderades sen med Jimmy. Vi drack te, dansade lite och gick ut med hans knäppa hundar som är besatta av snö. Sedan var vi bara inne och myste eftersom det va så kallt ute.
Cp-Sl va också försenad i över en timme igår också, så det tog 3 timmar att komma hem istället för en! Usch. Men det va ju totally värt att vara med honom en heldag!

Idag var jag först hemma hos lotta och övade på vårt projektarbete och sen åkte jag på anställningsintervju och fikade med hon som skulle anställa mig. Det var väldigt mysigt faktiskt.

Helgens låt blir denna. Den är så cp, och passar med vädret och allt annat som har varit cp i veckan. Och videon till låten är ännu mer cp. HAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0