Pluggar fortfarande..

Sitter och känner mig jätteduktigt för att jag faktiskt har kommit igång med mitt pluggande! Har suttit och gjort min power point nu i några timmar, och det har faktiskt gått bra.
Har också suttit och lyssnat på Lights och Jonas Brothers de senaste timmarna. Iiik! Dags att byta musik? hell no.

Kom just på att jag har sovmorgon imorgon också! Vet inte hur länge dock, men skulle satsa på 11.30. Det skulle vara asskönt isåfall. Det är också scream 2 ikväll, funderade på att se den innan jag går och lägger mig.

Vad ska jag göra i veckan förresten? Jag har inga planer för tillfället. Jag och brisse ska handla lite presenter och så har jag för mig. Pojkvännen fyller år nästa måndag och jag är fortfarande osäker på vad jag ska köpa. Killar är så svåra att köpa nått till. Enklast skulle ju bara att köpa nån sexig outfit till sig själv och ba SURPRISE!
humhum, ska fundera vidare på det. Jag har ju lite tid trots allt.

Jag har inte träffat Mikis sen i fredags !! Det kallar jag skandal! jag saknar henne fett mycket, och det har gått 2 dagar.. usch. Men imorrn träffas vi säkert och så. muahha.

Jag har också fortfarande träningsvärk i magen...


Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Haha jag kände faktiskt inte igen honom, du har skills! ;)

2010-01-17 @ 20:59:21
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0