13 dagar senare..

GAaH! Sommaren känns som att den är över.. solen har typ tagit slut och älsklingen är borta.. buhu!
Jag känner mig iallafall ren, nördig och glad! Kom just ur duschen och brunheten har inte försvunnit, även om det känns som allt rinner av när man tvättar sig ^^
Nu ska jag alldeles snart spela the sims2, och nörda mig, men först ska jag minsann smörja in mig. Det har jag hört är bra om man vill hålla kvar färgen ;)
Ikväll blir det utgång, men inte utgång som i att dansa, utan mer sitta på en bar och chilla järnet! Det kommer bli awesome, för med mig har jag Mikis och hennes värdsyster från USA. Jag tror att det kommer att bli en riktigt lyckad kväll eller vad säger ni? :D

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag kollade på sagan om ringen, världens bästa ov-film :D haha

2010-07-24 @ 22:48:37
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0