besatt!

Herregud, har nu suttit i 3 dagar och kollat på en serie typ hela natten och blir galen på mig själv eftersom jag inte kan gå och lägga mig xD The secret life of the american teenager heter den och den är så komplicerat och bra att jag dör. Nu har jag inte många avsnitt kvar innan man inte kan kolla på fler avsnitt. Jag kommer bli helt lost när jag inte kan se fler..! hahah shit känner mig som en knarkare eller nått som inte kan sluta.
Nu har jag just hällt upp ett glas cola vilket ska göra att jag nog orkar kolla klart på ett avsnitt till, sen måste jag ju sova så att jag orkar upp och sola imorgon! Imorgon ska jag minsann ligga och schteka på bryggan hela dagen. Hoppas vädret håller sig bara!
Pyss <3
 bild från igår

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilka fina ögon du har =)!

2010-07-13 @ 13:22:45
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0