Farvääl älskling

Okej, han är borta ett dygn, men jag kommer att sakna honom ändå. Jag tror inte att jag har gått nångång utan att få ett godnattsms. Inte ens när jag va i kina! hah. Men snart kommer han hem igen och då flyr han ju till mig minsann och då ska vi bli bruna och ha det massa mys!
Ja, idag har jag inte alls gjort mycket. Solat lite som vanligt och sen sagt hejdå till en söt grekisk gudinna ^^ Sedan var jag i stan med Andrea och letade efter en bikiniöverdel eftersom mina boobs tydligen växte i solen igår och gjorde sönder den andra ^^
Nu sitter jag här och smsar det sista med älskling innan han drar över på finskt vatten, buhu! funderar på att se någon film ikväll men jag har ingen aning vilka som är bra eller vilken jag är sugen på att se.. humhum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0