I wanna go black

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har varit med älskling hela tiden typ. Sedan har jag också försökt att hitta det perfekta dataspelet, men jag har ännu inte lyckats. Det finns säkert roliga online-spel, men jag vågar inte riktigt ut i den världen I guess..
Nu är jag iallfall hemma för att baby skulle ut med sin kompis på krogen, så jag får minsann hitta på någonting annat. Ganska skön ändå att bara vara hemma för jag är fett trött.
Annars kan jag ju bara kolla youtube på pingu, den är så himla skön. Jag skrattar alltid när han säger "får jag bajsa på din fis?" Jag vet, jag har världens sämsta humor xD

Jag har också tänkt en massa på att färga mitt hår. Jag saknar faktiskt mitt svarta hår, och det trodde jag minsann aldrig att jag skulle göra. Jag måste också satsa på att färga det inom en månad eftersom jag ska åka till KRETA snart! Jajjamensan, jag och älskling flyr Sverige en vecka i september. Det kommer bli så awesome! Och jag kommer bli bruuuun!
Aja, nu ska jag sluta skriva, massa onödiga saker ändå ^^


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hahah ja :D

tyckte den var så gnällig först :o

2010-07-30 @ 21:06:36
URL: http://bbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0