Jag har det så bra just nu!

... men det kan fortfarande bli så mycket bättre. Närmare på tisdag. Då kommer det bli helt underbart.
Jag har nu kommit ifrån en jobbig ö, till en mycket bättre ö, som egentligen inte är en ö. Men det är fint och varmt här och jag tror att jag kommer att trivas de kommande 2 veckorna här utan problem. Jag har internet, eget rum, havstomt och helt underbart väder. Det enda som fattas är min pojk som kommer snart! Längtar massa! iiik!
Vet inte vad jag ska skriva, men snart ska jag hjälpa till att fixa lite mat, och bäddat har jag inte heller gjort.. utsikten är underbar, och om några dagar flyttar jag ner, så jag kommer bo ännu närmre vattnet. gah! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0