Satellite

Hello sunshines!
Nu är jag äntligen hemma igen från öland. Och visst blev det drama minsann! Kalmar är verkligen staden att festa i, om någon inte visste det ;)
Jag vaknade strax efter 9 eftersom jag var taggad på att sola, men tyvärr var det molnigt. Nu däremot är det strålande sol och jag håller på att svettas ihjäl. Men nu har jag minsann inte tid att sola. Ne nu ska jag minsann träffa älskling! Åh har saknat pojken min så mycket under en veckas tid! hihi.
Aja, nu ska jag bölja ögonfransarna och sen ska jag sticka till tåget!
Familjen Granström och jag har också kommit på att hon som vann Eurovision song contest, Lena är fett bra! Låten bara sätter sig i huvudet liksom! Värdig vinnare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0