Your so drunk

ojojoj herregud.. fyllesamtal från fulla pojkvännen = inge roligt. Det är en sak om man är roligt jobbig när man är full, men att vara jätteförvirrad kan göra att man blir något irriterad. Frågar man om hjälp är det ju meningen att man ska lyssna på vad jag förklarar istället för att typ hitta en sten på marken eller en tjej att fråga samma fråga till..
Ne du älskling, jag älskar dig mer än nått annat, men när du är full kan man säga att jag älskar dig lite mindre. Allt är så perfekt tills du gör mig irriterad och inte lyssnar. Du är minsann skyldig mig massor av pussar och presenter för att göra upp för detta <3

Ikväll har jag suttit och gjort massor av research på Loch Ness odjuret. Jag vet inte vad som jag tycker är intressant med myter, men det är nått som jag lockas till fett mycket. Samma sak som Big Foot, som jag länge har undrat om han finns eller inte. Och grekiska gudar, och andra gudar för den delen har alltid varit en stor passion i mitt liv ända sedan jag var liten. Men idag läste jag minsann om Loch Ness, och det finns så mycket mysterier kring det som gör att jag bara vill veta mer!
Hela letandet började faktiskt med att jag satt och kollade på jättebläckfiskar som forskare hade hittat på flera tusen meters djup, och sen fortsatte jag minsann lägga min näsa i blöt och hittade denna jätteliknande dinosaurie. Fett coolt eller ?



Godnattpussar<3

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: yes :)

håller med man blir bara sur när killen ringer och är för full usch ...



vad hittar du på idag då?

/Shoppaholly

2010-07-31 @ 02:59:50
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Cicce

sv: ja precis ! de är så svårt att välja ! D:

2010-07-31 @ 04:30:22
URL: http://ciccemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0