Brun!

Ja, nästan iallafall! Jag har minsann legat ute i solen hela dagen för att få lite färg och jag har faktiskt fått ränder så lite brun tycker jag att jag har blivit!
Men snart blir det öland och då ska jag och Mikis ligga och pressa i solen och bli pepparkakor! Jag såg i tidningen idag att det skulle bli riktigt bra väder dom kommande dagarna när vi är där nere, så det kommer att bli awesome! Om jag har såhär lätt att bli brun bara genom att ha legat ute några timmar, undrar då hur brun jag kommer bli av att bada och ligga och pressa en vecka med Mikis ;D
Igår shoppade jag också massor av kläder, så det var asnajs! Ett par jeans, en jacka och ett par shorts! Och en jättesöt ring! Det kanske kommer upp bilder på det sedan om jag orkar ;) Jag som inte brukar passa i jeans heller för att jag är så kort xD men i dom här tyckte även jag att jag så bra ut i! 
PYSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0