Sola och badaaa!

Jag känner mig duktig. Gick upp halv 9 idag för att städa hela huset så att jag kan komma iväg till min älskling lite snabbare. Vi ska nämligen sola och bada idag med natalie. Så jag har satt på mig min bikini och en klänning över. Eftersom att jag måste åka genom hela stan har jag faktiskt satt på mig smink, men det är såklart vattenfast mascara som gäller!
Igår såg jag den bästa Disneyfilmen nånsin! Det va prinsessan och grodan. Jag trodde att den skulle vara urlöjlig, men jag älskade den faktiskt, och det är inte för att jag är helt galen i tecknat, nejnej.
Aja, nu ska jag bara böja ögonfransarna och sen slänga i mig en macka, för jag kommer hinna med ett tåg som går hela en och en halv timme tidigare än väntat! YAY! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0