Födelsedagsfirande

Jag fyllde ju som sagt år i torsdags, och sedan dess har jag haft massor för mig!
På själva födelsedagen var jag först och kollade på Mikis när hon tävlade i gymnastik, och fett bra var hon! Jag fattar inte hur man kan göra så mycket volter på rad utan att bli yr xD
Sedan åkte jag hem till älsklingen och av honom fick jag en jättefin kudde med en bild på oss när vi pussas och texten "Jag älskar dig". iik :D Och sen fick jag röda rosor och en biobiljett av hans familj så nu kan vi kolla på bio i vintermörkret som kommer inom snar framtid skulle jag tro...
Sedan på fredagen lämnades jag ensam hemma hos älsklingen som åkte och jobbade. Då satt jag vid min dator och nördade mig hela tiden typ ^^ det var awesome!
Kvällen bestod av utgång med alla bästaste Mikis. Det blev som förr i tiden igen och det var så himla roligt! Jag saknade sånt! Det ska det bli mer av har vi bestämt..! <3

Igår tog vi det lugnt hela dagen, sov länge eftersom vi kom hem vid halv 4 typ. Gick ut med hundarna gjorde vi också och chillade järnet. På kvällen skulle jag hem egentligen, men det var för mörkt och minusgrader att jag stannade en natt till. Istället kollade vi på 2012 och Pretty woman ^^

Nu är jag hemma iallfall, och ska hjälpa till med maten för snart kommer mormor och morfar och grattar mig och äter en god middag. Gud vad mysigt det ska bli. Sen imorgon börjar verkligheten igen med jobb! Inte nått fel med det heller iofs.
Och sen är det bara en vecka kvar till löööön! Då ska jag ju köpa en ipod touch tänkte jag! iik!



Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: haha MTV inget frivilligt ;)

2010-10-18 @ 10:56:50
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: HAHAHA han är helt klart min favorit :D och lilla Snooki!

2010-10-18 @ 11:26:49
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0