sjukling

Jag känner mig verkligen inte frisk. Ändå så var jag på jobbet idag, lyckligtvis var barnen jättelugna och mysiga idag. Vet inte alls hur jag skulle klarat det annars. Vaknade med världens huvudvärk, och den har ännu inte gått bort..
Men min helg var iallafall underbar. Fick spendera från fredag till söndag med min älskling. Vi hade så roligt, och vi är sånna nördar. Snacka om att vara menade för varandra. Jag fick också äntligen se den tredje twilightfilmen! EFterlängtad att se, och den var faktiskt bra också.
Nu sitter jag och spelar lite dataspel, men jag har fortfarande ont i huvudet. Jag vet inte vad jag ska göra heller, för senast jag tog piller mot det, mådde jag bara illa..Jag ska fortsätta dricka lite vatten bara, och sen ska jag nog sova tidigt.

Imorgon ska jag nämligen jobba på mitt nya jobb i den lilla inredningsaffären. Superfin affär verkligen med massa doftljus och alla möjliga saker..!
pussen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0