Jobbig dag som slutade gott

Jag mötte som sagt Mikkan i centrum. Vi gick in till lite affärer och lämnade hennes cv. Sedan gick vi till princess där vi fikade. Jag tog en varm choklad och en liten lasangebit (a) gud så gott det var. Jag kände mig så duktig som åt upp alla grönsakerna också, utom dom där lila sakerna, rädisor eller vad dom heter. Röda kanske dom är förresten ^^
Sedan skiljdes vi åt, och jag träffade Andrea på tåget och vi bestämde att vi skulle ses imorgon en liten stund. mys!
När jag skulle hämta barnen så gick det bra. Men när vi väl hade börjat röra oss, hade de bestämt sig att vara jättejobbiga. De klängde på allt och så. Men tillslut sa jag till dom, och de lyssnar ju på mig så allt löste sig. Jag och Axel byggde sedan med klossar så han blev lugn!

På vägen hem stannade jag förbi en stund hos Andrea, vi satt och pratade ett tag och sedan gav jag henne en liten preview om hur jag dansar Zumba och då skrattade hon så att hon grät.
Gud vad jag vill dansa lite nu, men jag orkar itne! Ska minsann gå upp lite tidigare imorgon så att jag hinner med ett lite längre pass! Man känner sig så mycket bättre av att få röra på sig lite grann innan frukost liksom. Och idag känner jag mig duktig, igen, för att jag har bara druckit vatten och liiite lite juice! Dra på trissor kan man minsann säga då va! Ja, jag ska ju bli duktig. Cola gör en inte duktig.
Mitt naturgodis är slut snart också, så jag måste köpa nytt. Det får jag inte glömma!

En annan underbar sak som jag inte får glömma är mottot : När en dörr stängs, öppnas alltid två nya.
Det gjorde det minsann idag. För på torsdag så har jag en jobbintervju på en café- och inredningsaffär! Det ska bli superkul och jag hoppas verkligen att jag får jobba lite helger framöver! Behöver verkligen pengarna, så mycket som jag fikar, och shopping som jag har börjat med en del nu på senaste tiden.

Jag shoppade även idag när jag vad med Mikkan i centrum. Summan gick på totalt lite mer än 500kr och jag kände hur det tog hårt i mitt hjärta när jag lämnade fram mitt kort ^^ har inte riktigt vant mig vid shoppingtankarna kan man säga. Men jag har nya fina kläder iallafall! Ett nytt linne, 2 bh:ar och 2 leggings! Awesome!

 min nya väska som jag glömde lägga upp bild på! :D
 När axel och jag lekte med klossar xD
 köpte en svart likadan bh, men den har jag ju på mig, tiihi!

PUSSEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0