barnmats-trenden

Nu har jag och älskling nördat oss färdigt...tydligen x) Vi satt och spelade med varandra ett spel, jag här hemma och han hemma hos sig. Vi vann! tihi ^^ Det var awesome.

Jag har också sett på topbloggarna att två av dom har börjat äta barnmat som någon himla diet. Och inte för att jag vill gå i deras fotspår, men det är bra mat och man håller sig faktiskt mätt. Jag själv som vill gå ner lite i vikt, åt det idag till middag. Inte jättegott må jag säga eftersom barnmat ofta inte är saltad för de barn under 1år. Men imorgon ska det shoppas barnmat med lite större bitar i. Sedan ska jag ju träna också, men jag har blivit förkyld igen.. efter helgen tror jag. Himla snöoväder blev det när vi skulle hem från krogen och jag hade väl för lite kläder som vanligt.

Ajaaa! Nu ska jag kolla mitt efterlängtade avsnitt av the bachelor! :D pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0