bibblan

Helger är heliga, då skriver jag inte. Det tycker jag verkar som en bra regel här på bloggen. Jag gillar faktiskt att skriva och gör det gärna när jag har tid, men idag har det varit så fullt upp att jag verkligen inte haft tid! Men nu är jag i min säng som vanligt och är massa glad!
Kanske för att jag nu är anställd på vikariepoolen och att jag ska på 20års-fest på fredag, woho! Sen det bästa med veckan blir nog ändå att jag och älskling kanske ska till IKEA på lördag, och vi ska inte köpa vad som helst utan ett par jätteawesome saker! hihi!

Men idag har jag varit på bibblan hela dagen med lilla axel :) han satt och spelade datorspel hela tiden och jag gick runt och såg att det finns ganska nödvändiga saker där! Det är awesome för jag kommer behöva det när jag ska göra högskoleprovet om någon månad. Måste anmäla mig också. I höst ångrade jag mig i sista sekund, men nu ska jag minsann våga! Jag hatar prov, det är hemskt. Matte är hemskast! usch och fy!

Nu går jag och lägger mig med ett leende på läpparna. På lördag kommer jag kanske ha något awesome att krama om nätterna varje dag! När älskling inte är med mig såklart, huhu!

 bamsespel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0