Iväg mot solariumet



Nu ska jag till solariumet med min älskling. Jag hatar att vara blekfis (iallafall blekfis på min nivå, i mina ögon). Jag vill få lite färg och se lite fräshare ut. Kanske kommer jag se ut som ett russin några år tidigare än mina vänner men men! Det ska bli så skönt, och sen kommer jag ju få pussar av pojken min.

Middag ska vi också äta. Imorgon firar vi ju 11 månader, och jag jobbar (såklart) så vi tänkte ha en liten mysig middag. Förmodligen blir det Subway eftersom jag aldrig har ätit där och vill se om det verkligen är så gott som det ser ut. Vi hade tänkt på tacobar också men det har blivit som ett standardställe för oss på onsdagar så det kommer bli skönt att prova på något nytt!

pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0