Jag älskar dig!


God morgon! En riktigt god morgon är det verkligen för mig. Idag är en viktig dag i mitt liv. Det är bara en månad kvar tills ett år. Ett år sedan jag och min pojkvän blev tillsammans! åhå!

Vem vet inte vid det här laget hur mycket jag älskar min pojkvän. Han är ju min bästa vän och vi har ju växt ihop nu under tiden vi varit tillsammans. Det är en underbar känsla. Men det blir därför så mycket värre så fort jag är utan honom. Jag älskar honom mer och mer för varje dag och det kommer jag göra så länge jag lever! Idag var det 11 månader sedan det blev han och jag. Helt otroligt att jag har hittat en sådan underbar kille, bara till mig!
Ikväll ska vi fira med att äta på en resturang, vad jag tror blir mongoliskt men med oss vet man aldrig. Jag hinner säkert ändra mig i sista sekund, även om jag är fett taggad.

Ville bara säga att jag älskar dig och vi har ett underbart år framför oss. Resor, eventuell flytt och massa plugg! Puss på dig älskling! <3



Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv: Tack så mycket! Och grattis till dig och killen!

2011-01-12 @ 12:59:11
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0